31 juli 2009

Stråket

Det blev ett besök på stråket idag oxå! Men idag var vi hela familjen som åkte ner och lyxade till det med lunch på Kajplats 1. Å jädrar sicken god mat det var! Jag tog lamm provencale och salladsbuffé - hur gott som helst! Meningen var att Johanna skulle få åka karuseller, men vi tyckte att dom var så risiga, så det blev ett bio-besök istället! Och hon blev nog så nöjd över det! :-D
Jag och Emma tog en sväng på stan bland allt folk! Inte lätt att köra barnvagn där idag inte! Så det blev bara en sväng efter gågatan, det räckte! Fyndade iaf en gardin till sovrummet!
Och nu har vi satt upp hyllorna i sovrummet och jag har monterat in korgarna i garderoberna! Ska försöka börja omorganisera lite imorgon, om vi inte börjar måla barnens rum......

Imorgon har vi jubileum, maken och jag! För 10 år sedan träffade vi varandra på........yran...! *S*
Kanske vi går ut och äter imorgon kväll hela familjen, eller så väntar vi till ngn helg då vi kan ha barnvakt och gå ut själva. Vi får se.....

Nu ska jag krypa till kojs, längtar till en ny dag imorgon med massor av tid att fixa här hemma! + att jag har lovat familjen att baka mer bullar! ALLT beror på vilket väder det är imorgon!
Kram på er!

1 kommentar:

Sara sa...

Grattis till 10-årsjubileumet!! Hoppas att ni får en mysig dag!
Kram