12 juni 2011

Ömma fötter

I fredags var vi på roligheter i Brunflo! En liten men ack så skoj möhippa i öltältet vid Klanghallen!
Fullt med folk men ändå mer MYGG!! Dansade och hade roligt tills klockan var närmare 2, då gav jag upp! Eller rättare sagt, mina fötter gav upp!
Igår: Middag i Brunflo och Danzgala! Rejält med dansglada människor, hett och fuktigt som på utlandet och MYGG! ;-)   Tackade nej, när jag blev uppbjuden men stog och jazzade ändå! Tordes inte ge mig ut på dansgolvet......alldeles för varmt!
Mina fötter klarade sig fram till 00.30, då ville dom hem och vila! Nu förstår jag hur det är att bli svullen och öm om fötterna! Jisses, de blir som bollar och kliar så in i norden! Inga skor passar efter ett par timmar!

Jag och Emma har tvättstugan idag! Johanna, pappa, morbror & moffa är på Folkrace uppe på Lungre!
Hade tänkt städa........men........att plocka leksaker och sån´t som befinner sig under "knähöjd" funkar inte! Så maken får lov att fixa röjning, så fixar jag dammsugning och golvtorkning ikväll! :-)

Inga kommentarer: