10 juni 2011

Nyklippt!

Fick ett infall igår innan jag skulle på jobbet.........tog fram hårtrimmer´n + sax och vips hade jag "tjänat" 400:-!  :-)
Smidigt med kort frisyr, när den går att sköta själv! Nackdelen är att det växer ut så fort!
Men nu är det kortare igen, ljuvligt nu när det är så varmt!

Är lite lagom stel i kroppen idag! Hade uppdrag på jobbet igår igen (självvalt), att köpa mer blommor å plant samt plantera dessa! Det blev nog lite för mycket bärande och bockande för idag är jag riktigt öm!
Hur ska det gå? Jag som har så mycket energi att göra av med? Nåja, nog svamlande om det.......ska trax väcka man & barn för ytterligare en arbetsdag innan ledig helg står på schemat!

Puss & Kram!

1 kommentar:

Skånegrabben sa...

Hejsan

Ja trimmer kör jag alltid med....hade en vän innan som hade saling hemma men han tog ändå 450:- och det var för 10 år sedan..hutlöst...så jag köpte en trimmer och fixar kalufsen själv.