22 januari 2011

Ett beslut är fattat!

Har med mycket eftertänksamhet avaktiverat mitt Facebook-konto!
Ett beslut som är grundat på både små och stora saker!
Jag vill inte längre vara en del av mänskligheten som "lever sitt liv" genom detta påfund!
Jag vill prata och umgås öga mot öga eller "öra mot öra"!
Ett telefonsamtal eller en pratstund är så värdefullt så nu bojkottar jag FB! :-)
Men vännerna finns kvar, om än inte på en lista där flest vänner vinner! ;-)
De som är mina vänner vet vart dom har mig och jag vet vart jag har dom!
Så nu vet ni det! :-)
*Jag är fri!*
¤
Idag har vi varit ute och åkt skridskor! Johanna är helt klockren på skridskor! Min egen lilla isprinsessa!
Sen hade vi lite mer födelsedagskalas här hemma!
Men tro inte att julkakorna tog slut!
På fredag får jag kaffefrämmande igen, tar inte kakorna slut då så slänger jag resten! Eller tar med dom på jobbet och bjuder tanterna! :-)
Nu en bra bok och vila söta örat på kudden!
¤
Puss & Kram

2 kommentarer:

Lola sa...

Fan vad tomt det blev.... :-(

Eva sa...

@ Lola: Jag förstår det! Men det blir bäst såhär, iaf för ett tag! ;-) Men du vet ju vart du har mig iaf! KRAM!