4 januari 2011

Bättre men inte bra

Tog oss en runda till Lillänge idag och handlade lite! Det bar emot men det gick bra!
Hade ju sällskap av Gammomma & Gammoffa som var i stan på besök! :-)
När vi hade handlat allt det vi skulle så åkte vi på Barnens Hus, hade ju i en svag stund lovat barnen varsin snöspade om dom var snälla!
Mina barn är iofs alltid snälla (läs oftast) så en röd spade till Johanna och en blå till Emma.
Hem och packa upp varorna, fika lite osså ut till stora snöhögen för att gräva grottor!
Jag stod mest och tittade på eftersom jag inte fick låna någon spade! ;-)
Fick ju även ta en akutsanering av akvariet idag då någon av trollen i ett obevakat ögonblick tyckte att firrarna så utsvultna ut och tömde i HELA fiskmatsburken! Stackars fiskar som fick simma i gröt!
Men nu är det gjort iallafall!
Och en Omeprazol har jag tagit idag och kanske att jag börjar känna verkan nu! Ska ta ett par dagar får vi se vad som händer!
¤
Fredag närmar sig och jag ser framemot det jättemycket!
Ska ha en liten Nyårsafton här hemma för 8 arbetskamrater & 2 vänner (kan bli flera då o s a är imorgon)!
Ett litet knytis och massor av prat & skratt!
Familjen har jag lånat ut ett par timmar och kidsen tycker det är jätteskoj!
¤

Puss & Kram

Inga kommentarer: