3 mars 2011

I väntans tider.....

Min meny de senaste veckorna: 
 













På sytta.......


På smällen.......



Gravid.........



Väntar tillökning............

Kärt barn har många namn! Kan lika gärna outa nyheten nu då fler och fler börjar bli nyfikna och jag kan inte riktigt dölja det! Roligare att få berätta att jag har en inneboende än att folk ska gå omkring och tro att jag har ätit upp mig till bulan på magen! Är i vecka 11 så det mesta är väl tarmar och jox men livmodern känner jag mycket väl! :-)  Mamma tror att det är 2!!!!  Men kan tänka mig att jag blir stor lite tidigare eftersom det är 3:dje barnet (och sista)! 

Så nu vet ni det! Ett september barn är på jäsning!
Där är förklaringen hur jag har mått de senaste veckorna! Men så har det varit med de andra 2 barnen oxå!
Har ändå mina små förhoppningar att det kanske går över den här gången, vilket det INTE gjorde under de 9 månader jag väntade tjejerna!

8 kommentarer:

Lola sa...

Måste du härma mitt blogginlägg! *fniss fniss* ;-)

Grattis (igen)! :-D

Åsa sa...

Vad roligt! Grattis!! :-))

Sara sa...

Grattis, så mysigt!!! Kram

Malin sa...

Grattis!! Hoppas verkligen att du får må bättre denna gång!!

Cecilia sa...

Massor med grattis=)

Irmelin sa...

Hurra för er!!! Hoppas illamåendet släpper snart och att du får en lugn och behaglig graviditet :)

Anette sa...

Äntligen!! Grattias kära du.

Anonym sa...

wow, grattis till en bebis! häftigt med ett tredje barn, blir lite avis. stort grattis från oss alla här i huset!

kram monica