3 mars 2011

Blogginläggen lyser med sin frånvaro

Som ni säkert har märkt, har jag inte bloggat på ett bra tag! Men jag har helt enkelt inte haft lust!
Har iofs inte haft lust till någonting senaste veckan........
Känner mig överkörd av en bulldozer, tillplattad, uttömd på all energi och tråkig.
Stackars mina barn, men dom har ändå haft det bra iom att de har varit på dagis och haft roligt!
Själv har jag legat på soffan och tyckt synd om mig själv!
Och stackars maken som har fått ta hela ansvaret här hemma, med lämning och hämtning av barn, matlagning och nattning!
Men jag tror....eller om jag inbillar mig....att orken och lusten är på väg tillbaka sakta men säkert.
Är ledig i helgen och ska fortfarande bara ta det lugnt så får jag se om jag fixar att jobba på måndag!
Tänk att det blir så här varje gång........trodde jag skulle slippa, men nej då!
Om lusten infinner sig, bloggar jag kanske lite mer ikväll eller imorgon.....eller nästa vecka! ;-)

Puss & Kram

Inga kommentarer: