4 februari 2011

Mot en ledig helg!


Nu är denna arbetsvecka till ända!
Den höll på att sluta redan igår för dom ringde från dagis för att E hade kräkts över hela sig när dom fikat mellis! Åkte och hämtade barnen och väntade på att A skulle komma hem så jag kunde åka och jobba igen!
Trodde att E hade åkt på vinterkräksjukan, men hittills har det inte hänt något mer sen igår! Enligt henne själv hade hon satt en brödbit i halsen! Å ni kan ju ana vem jag litar på? ;-)
Idag var A hemma med barnen, det är bäst så eftersom det inte behövs sättas in vikarie för honom om han är borta!
Dessutom skulle jag vara på Korttids idag och det är det roligaste jag vet! :-)
¤
Efter jobbet var det meningen att jag skulle åka på Kvantum och handla + hämta ut min jättepaket från H&M! Men det får bli imorgon eftersom gubben skulle iväg på AfterWork redan kl.16.30! :-)
Hoppas verkligen att han får skoj........jag är skyldig honom ganska många utekvällar! ;-)
¤


Nu sitter vi tjejer här i soffan och har fredagsmys!
Innan Bolibompa satt vi på golvet och lekte med alla 7011 barbies!
Alla fick balklänningar, tiaror och finskor!
Sen skulle dom gå på affär´n och handla! ;-)
¤
Imorgon vid 10 bär det av mot Brunflo.........   :-D



Inga kommentarer: