22 juli 2010

Semester

Här hemma händer det så mycket när vi är lediga att jag glömmer bort att blogga! Så kan det gå när vi har semester! :-)  
Har nu avverkat lite mer än halva semestern, har 3 veckor kvar! Och vad har vi gjort sen sist? Jo:

  • Flera besök på Jamtli

  • Björkbackaparken är flitigt besökt

  • Marknad på Hammar´n

  • Grillfest hos både S & R och hos I.

  • Vinkväll

  • Hälsat på goda vänner x flera

  • Lövsta badet

  • Stadsbesök

  • Bio

  • Picnic

  • Tutbingo

  • Och lite till
Det händer något varje dag så vi är inte uttråkade direkt! :-)  Men det är härligt! Det känns att jag är ledig och har tid för barnen. Så egentligen är det inte jag som har semester, utan barnen! Nästa vecka är det äntligen dax för gubben att få lite ledigt! Vi blir hemma första veckan, andra veckan bilar vi till Sthlm och bor på hotell. Lyxigt värre ska det bli! Vi ska bo på Radisson Blu Royal i Solna. Därifrån har vi gångavstånd till gubbens bror med familj! Så äntligen ska tjejerna få träffa kusinen igen. Sist var i julas!
Så vi hoppas på finväder den veckan eftersom vi för det mesta ska vara utomhus: Skansen, Gröna Lund, Junibacken mm! Tror jag ska boka en guidad tur i Hagaparken oxå! :-) Lite av en royalist är jag nog!
Nu ska dagens äventyr planeras!
Ma råkes!  *S*





Inga kommentarer: