26 juli 2010

Idag har det varit måndag!


Som ovan sagt, idag har det varit måndag! En helt vanlig måndag, med den enda skillnaden att vi inte har varit ute alls! Förutom den lilla turen jag tog för att tanka bilen, köpa mjölk och snus!
Vi har städat och tvättat, barnen har roat sig med filmmaraton mellan varven dom har hjälpt till att städa!
Johanna har varit in till grannarna och lekt en sväng, men annars har vi bara nött vårat eget golv idag!
*
Igår däremot, nötte jag soffan hela dagen! Jag tror aldrig jag har varit så bakis som jag var igår! Inte ont i huvvet, inte illamående.....men trött så in i helsike! Sov bort mest hela dagen.
Men uj, uj vad vi hade skoj i lördags!! :-)
Började med middag på stråket ( jag & Anette), supergott och trevligt!
Sen vidare till lillasyster och hennes vänner, som jag iofs oxå har känt sen dom var typ 5-6 år! :-)
Där bidde det lite drinkar, spel, dans och makeup innan vi rullade ner till stråket!
Men där gick det knappt att ta sig in någonstans, och vi "tanter" nöjde oss ganska snart och for hem vid 01!
*Skoj, skoj*
*
Ikväll är det gubbens tur att "Stråka", så just nu njuter jag av ett hett fotbad och ska väl så småningom krypa ner i sängen jag med!
Imorgon lär jag knappast få upp min äkta hälft innan lunch.....men jag hoppas han piggnar på sig relativt fort!
För imorgon vankas bus, trevligt sällskap och grillning på Annersia!
*
Ha de!

Inga kommentarer: