13 mars 2010

Helg...igen

Ja då var det helg igen, och dax att jobba! Fasiken vad tiden går fort.....tycker nyss att jag jobbade helg men det är ju 2 veckor sedan!
Fast jag jobbar ju vardagar oxå, så allt flyter ihop till en enda röra!!
Var iaf ledig igår, då gjorde vi stan! Det är ju Gregorie Marknad i helgen! Men det var kallt och blåsigt så vi tog bara en runda bland stånden, käkade lunch och köpte strumpor!
Jo, barnen fick varsin heliumballong oxå! Det är ett måste när man är på marknad! *S*
Sen mötte jag upp M på Step In för att umgås lite och visa henne runt!
Vi körde ett litet träningspass och relaxade lite med kaffe, skvaller och en härlig dusch innan det var dax att åka hem till familjerna!
I morgon söndag jobbar jag delad tur, ledig mellan 12-16... Då ska vi köra liiite hårdare + relaxa lite mera! Basta, sola och bubbla! Älskar bubbelpoolen ute på taket! Det får gärna vara svinkallt i luften, så håret fryser! *S*
Maken har nog ett jobb på G, iaf en praktikplats.....om arb. förmedlingen kunde få fingrarna ur.....
Dom vill att arbetslösa ska ut i arbete, men när det gäller ja då strular dom bara till det!
A skulle och vill börja på måndag men då är det papper som ska faxas hit och dit, facket ska vara med och lägga sig i mm mm......  *Grr*


Nu ska vi käka frukost jag och barnen! Maken får sova en timme till!

Inga kommentarer: