23 april 2011

Påskafton 2011

Idag har jag jobbat 7-15! Imorse trodde jag att jag hade blivit alldeles knäpp! Vaknade kl. 05 (en hel timme och 15 min. innan klockan skulle ringa) och var utsövd?? Det var bara att kliva upp och göra mig iordning! Läste tidningen i godan ro, åt frukost och kollade lite nyheter på nätet! En lugn och ljuvlig morgon, dock hade jag föredragit en timmas mer sömn! ;-)
Efter jobbet åkte jag ner till Badhusparken och mötte upp syster med sambo, vi åt en glass och höll på att storkna av värmen! För mycket kläder var vad jag hade! Dags att damma av lite sommarkläder kanske?
Sen tog jag med syrran hem på påskmiddag, som A hade förberett under dagen! Tjejerna hade varit ute mest hela dagen och somnade gott nu ikväll........solen och värmen gör gott! :-)
Snart dags att sussa igen, då ytterligare en arbetsdag väntar mig imorgon bitti!
Sov Sött! Det ska iaf jag göra! Så gott det nu går, då magen börjar bli lite i vägen! :-)

Inga kommentarer: