21 april 2011

Glad Påsk och lite till......


Glad Påsk alla läsare om jag nu har några kvar efter min frånvaro!
Jag ska inte säga att jag ska bättra mig, för det är inget jag kan lova!
En bloggpaus har det blivit och kan hända att det blir så ett tag till!
Det har varit mycket nu och mer kommer det att bli! Fast egentligen så har jag ju något att skriva om när det är mycket att göra men jag har inte haft någon lust!
Så här kommer en liten resumé av de senaste veckorna, utan inbördes ordning:
  • Jobb
  • Förkylningar
  • Jobb
  • 3-årskalas på 3 olika dagar
  • Jobb
  • Vattkoppor (miljarder)
  • Vård av barn
  • Illamående
  • Foglossning
  • Utflykter i vårsolen
  • Kompisbesök
  • Besök av svärföräldrar
  • Städa, tvätta, handla......städa lite till
  • osv, osv, osv
Som ni ser så rullar livet på i rasande fart! Och värre kommer det att bli!
Ju närmare sommaren vi kommer, desto mer fart blir det på hela familjen!
Nu: Packa lite och fixa inför fjällsemestern! Vi åker på tisdag och blir borta en vecka!
Ladda batterierna och bara må gott! Håll tummarna att vi får med oss mycket Fjällröding hem!
Puss & Kram!

Inga kommentarer: